Oprava cesty Nykl (Lukovský) – předpokládaná škoda ve výši cca 1,5 mil. Kč

Oprava cest v roce 2014 – kolem jezdeckého areálu – Proč my tvrdíme, že se jednáo kauzu a škodu obci pro překročení pravomocí a porušení zákonných povinností u Veřejné zakázky – Oprava cest v roce 2014 – cesty od fotbalového hřiště kolem jezdeckého areálu, točna nad Paramonem SR, cesta k Vokřápovi a mezi penzióny, cesta Klenoty k chatovišti!!!

ODMÍTNUTÍ DOTACE U INVESTICE – PRODLOUŽENÍ KANALIZACE NAD KOSTELEMškoda ve výši cca 1.3 mil. Kč způsobená v roce 2019 – 2020. Zde naleznete PRAVDU týkající se této ŠKODY. Pravdou je, že nešlo o investici přes dotaci, ale investici pro vyvolené podporující vládnoucí většinu na obci. Pravdou je, že 8 zastupitelů chválilo odmítnutí dotace ve výši cca 1,313 mil. Kč na veřejném (divadelním představení), tj. na zastupitelstvu obce ze dne 21.09.2020. Ale pravdou bylo, že dne 09.09.2020 obec již ztratila jakoukoliv možnost uzavření smlouvy s fondem (SFŽP), neboť obec (žadatel o dotaci) nesplnila 2 základní podmínky dotace – zrušení smlouvy s SmVaK a.s. Ostrava a předložit všechny podklady na fond do 09.09.2020 (dva měsíce od vydání rozhodnutí ministra ŽP ke schválení dotaci ze dne 09.07.2020). A kdo za škodu může – přece opozice, protože si vymýšlí!!! Kdo lže, manipuluje a škodí si přečtěte zde.

VRÁCENÍ OBECNÍCH LESŮ – Vznik škody ve výši cca 2,8 mil. Kč způsobené v roce 2009-2011 úředními osobami na obci (starostou, radou obce a pracovníku obce zařazených do obecního úřadu). Proč? Protože včas neuplatnili zákonnou a uloženou povinnost právo na bezdůvodného obohacení – vzájemného plnění po zrušení kupní smlouvy soudem. A tím dopustili stav – škodu obci ve výši cca 2,8 mil. Kč, neboť došlo k promlčení pohledávky vzniklé za základě rozdílu u vypracovaného znaleckého posudku soudním znalcem za vytěžené dříví (majetku obce) a zaplacené kupní ceny, v návaznosti na rozhodnutí soudu – po zrušení kupní smlouvy. A jelikož vymáhání této škody odmítli a neustále odmítají zvolení zastupitelé po osobách, které dopustili promlčení k práva na bezdůvodné obohacení, tak jejich činnost veřejného funkcionáře směřuje k možnému vzniku jejich trestní odpovědnosti pro nedbalost, tj. k jejich podílu na této možné škodě!

PROČ KAUZY – Všichni nás přesvědčují, že žijeme v právním státě na základě ústavních principů v zákonnost a rovnost před zákonem pro všechny stejným způsobem. A jestliže tyto principy jsou pošlapávané u nás na obci Světlá Hora za tichého souhlasů orgánů činných v trestním řízení v Bruntále a Ostravě. Tak proto jsme tuto nedbalostní činnost pojmenovali ve veřejné správě jako „KAUZY“. Jak jinak nazývat činnost ve veřejné správě, které směřují ke vzniku nemalých škod pro porušení zákonných a uložených povinnosti.